Verzenden & retourneren

Verzending & Retourneren

Heeft u een voorradig artikel besteld op een werkdag voor 18:00 uur? Dan zullen wij ervoor zorgen dat het product dezelfde dag naar jou wordt verzonden. Hieronder kunt u in een overzicht zien op welke dag u het product kunt verwachten.

Gemiddelde levertijd van Hoes.be:

Besteld op maandag voor 18:00? Levering Nederland én België: Dinsdag

Besteld op dinsdag voor 18:00? Levering Nederland én België: Woensdag

Besteld op woensdag voor 18:00? Levering Nederland én België: Donderdag

Besteld op donderdagvoor 18:00? Levering Nederland én België: Vrijdag

Besteld op vrijdag voor 18:00? Levering Nederland op zaterdag en voor België op maandag

Besteld op zaterdag? Levering Nederland op dinsdag en voor België op maandag

Besteld op zondag? Levering Nederland én België: Dinsdag

*Wij versturen alle artikelen met PostNL naar Nederlandse klanten en met Bpost naar Belgische klanten. Uit ervaring is gebleken dat PostNL en Bpost in 95% van de gevallen het artikel de volgende dag levert. Het kan echter soms voorkomen dat uw bestelling binnen twee werkdagen wordt geleverd. 


Methode Verzending

Het post koerier bedrijf waarmee wij de bestellingen verzenden is Bpost (met PostNL voor Nederlandse klanten). Door het formaat en het gewicht van de meeste producten, zullen wij de artikelen als pakket of brievenbuspakket versturen. Hierbij ontvang jij een Track & Trace code van ons. Mocht de bestelling door de brievenbus passen, zal deze per briefpost worden opgestuurd, waarbij geen Track & Trace code beschikbaar voor is.

Retourneren en Bedenktijd

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw rekening.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. 

Stappen Retourneren Artikel:

Als u het object binnen 14 dagen wilt retourneren vragen wij u de volgende stappen te ondernemen:
  1. Stuur ons een bericht via de contactpagina om ons op de hoogte te stellen van de retourzending.
  2. Vul uw gegevens, het ordernummer en de reden voor retourneren (optioneel) in de aangegeven velden. Klik daarna op verzenden. U heeft nu een retouraanvraag ingediend.
  3. Wij zullen het verzoek beoordelen en wij versturen u zo snel mogelijk een antwoord terug.
  4. Na goedkeuring van het retourverzoek download u hier het herroepingsformulier, print het uit en vul deze volledig in.
  5. Plaats het ingevulde formulier samen met het/de artikel(en) die u retourneert in dezelfde verpakking als waarin de bestelling geleverd is. Zorg ervoor dat de retourzending voldoende gefrankeerd is.
  6. Nadat wij het artikel in goede staat ontvangen hebben, zullen wij direct de aankoopsom binnen 14 dagen terugstorten.


Retour Adres:

Hoes.be
Nusterweg 125
6136KT Sittard
Nederland

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »